Nieuw bestuurslid

Het bestuur van Stichting Mijn Coach is uitgebreid met Hans Blaauwbroek. Een ervaren ondernemer die werkt als adviseur en projectmanager in de langdurige zorg, sociaal domein en bij patiëntenorganisaties. BBVZ heet zijn bedrijf; de afkorting voor Blaauwbroek Bureau voor Vraaggestuurde Zorg. Met als pay off: uw partner in cliëntgericht vernieuwen. Dat zegt voldoende over Hans’ drijfveren om zich aan te sluiten bij het team van de stichting die zich bezighoudt met e-health-oplossingen waarmee de kwaliteit van zorg voor patiënten met onder andere IBD en leveraandoeningen verbeterd wordt. Tel daarbij op dat Hans ook nog betrokken is bij de Hidradenitis Patiënten Vereniging en 1 plus 1 moet wel 3 als uitkomst hebben.

Welkom Hans!

Hans Blaauwbroek is algemeen bestuurslid.